Opel Zafira Tourer – nauji universalumo standartai

      

                        • „Zafira Tourer“ išsiskiria sportiškumu dizainu
                        • Išskirtinės sėdynės su išmaniąja „Flex7“ koncepcija
                        • Dėtuvės būtent ten, kur jų labiausiai reikia
                        • Naujos kartos „FlexFix“ laikiklis talpinantis iki 4 dviračių
                        • Inovatyvus panoraminis priekinis stiklas
                        • Prisitaikanti Flexride važiuoklė
                        • Pažangus saugumas

 

 

„Zafira Tourer“ išsiskiria sportiškumu dizainu

Sparno formos žibintai ir trapecijos formos variklio apdailos grotelių ortakiai sukuria išskirtinę, dinamišką bei sportišką išvaizdą, nebūdingą vienatūriams.  Lyginant su kitais gamos modeliais, priekiniai LED žibintai turi tipinę „Opel“ sparno formą.

Išskirtinė „Opel“ juosta tęsiasi nuo grotelių iki priekinio stiklo. „Zafira“ apatinė įduba kyla aukštyn lyg ledo ritulio lazdos lankas. Tai vizualiai automobiliui suteikia judėjimo išraišką. Automobilio siluetas primena greitaeigį traukinį. Glotnus ir aerodinamiškas kėbulas važiuojant ženkliai mažina vėjo keliamą triukšmą, net ir važiuojant dideliu greičiu salone pakankamai tylu.

   

 

 Priekinių žibintų sparno formos atsikartoja ir galiniuose žibintuose. Horizontali chromuota linija su „Opel“ ženkliuku tęsiasi iki pat galinių žibintų taip suteikdamas „Opel Zafira Tourer“ modeliui plačią ir sportišką išvaizdą automobilio gale.

Vairuotojui matomumas padidėjo dėl naujai suprojektuoto priekinio statramsčio, didesnių šoninių langų ir galinio vaizdo veidrodėlių, kurie dabar montuojami ant durų plokštės.

 

Išskirtinės sėdynės su patobulinta išmaniąja „Flex7“ sėdimų vietų koncepcija

  

Kaip pirmose dvejose „Zafira“ kartose, taip ir naujame „Zafira Tourer“ laikomasi to pačio principo – daugiau lankstumo neišimant nė vienos sėdynės. Trečia sėdynių eilė išliko nepakitusi – kaip ir anksčiau, sėdynių atkaltes galima nulenkti bagažo skyriuje. Tačiau inžinieriai iš pagrindų pakeitė antrąją sėdynių eilę. Nebeliko vientisos sėdynių eilės – nuo šiol tai trys atskiros sėdynės, kurios stumdosi individualiai išilgai 210 mm atstumu (100 mm į priekį ir 110 mm atgal). Taip pat šių sėdynių atkaltės gali būti nulenktos, kas leis turėti lygų pagrindą kroviniui gabenti. Šių sėdynių atlošai fiksuojasi keturiomis skirtingomis padėtimis (0, 16, 20 ir 24 laipsnių kampu).

 

            

Naujojo „Zafira Tourer“ pažiba – „Lounge Seating“ sistema (standartinė aukščiausios „Cosmo“  įrangos variante). Vieno mygtuko paspaudimu, antros eilės trejos sėdimos vietos virsta itin patogiomis dvejomis sėdynėmis dviems keleiviams, su daug vietos kojoms ir pečiams: išorinės sėdynės pasistumia iki 280 mm atgal ir tai geriausias rezultatas savo klasėje, net 70 mm daugiau nei standartinėje versijoje. Taip pat jos pasistumia 50 mm link centro – visiška naujovė segmente. Išmanus, lengvai valdomas mechanizmas paverčia vidurinės sėdynės atlošą patogiais porankiais. „Opel“ šią sistemą ruošiasi patentuoti, nes tai unikalu visoje automobilių industrijoje.

 

 

Standartiškai „Zafira Tourer“ priekinės sėdynės yra plačios, anatomiškai žmogaus kūno linijom pritaikytos, kurios fiksuojasi įvairiomis padėtimis bei turi aktyvius galvos atlošus. Abejos sėdynės pasislenka atgal net 180 mm, o vairuotojo sėdynę pakelti galima net iki 65 mm. Šios sėdynės pritaikomos įvairaus sudėjimo žmonėms, net ir labai aukštiems, kurie nuolat skundžiasi, jog nepakanka vietos kompaktinės klasės automobiliuose.

Papildomai galima užsisakyti ergonomines priekines sėdynes, kur galima reguliuoti sėdimos vietos aukštį, ilgį  bei reguliuoti sėdynės nugaros atramą. Vokietijos gydytojų ir terapeutų susivienijimas, už ergonomiškų sėdynių konstrukciją, kurios prisitaiko prie natūralaus nugaros išlinkimo, skyrė AGR sertifikatą. Tokios sėdynių charakteristikos leidžia patogiai jaustis  trumpose ir ilgose kelionėse.

 

Puikiai išplanuota: per 30 daiktadėžių ten, kur jų labiausiai reikia

Naujajame „Zafira Tourer“ įrengta daugiau nei 30 dėtuvių daiktams. 1,5 litro talpos gėrimų butelius saugiai galima laikyti laikikliuose įtaisytuose priekinėse durelėse. Galinėse durelėse esantys laikikliai gali talpinti 1 litro talpos butelius. Virš šių laikiklių yra speciali dėtuvė mobiliajam telefonui. Trečios sėdynių eilės keleiviams taip pat įrengtos praktiškos dėtuvės šonuose bei konsolė su dviem puodelių laikikliais tarp sėdynių.

Automobilio prietaisų skydelio zonoje, keleivio pusėje, yra įtaisytos dvi uždaros didelės dėtuvės daiktams, tad daiktai ir vėl saugiai padėti ir nematomi praeiviams. Apatinė dėtuvė turi papildomą skyrelį automobilio žinynui, monetoms ar rašikliams. Tarp šių dviejų uždarų daiktadėžių įmontuota atvira, guma dengta dėtuvė, kurioje daiktai neslidinėja važiuojant.

Vairuotojo pusėje yra kompaktiškas ištraukiamas stalčius, puikiai tinkantis tokiems mažiems daiktams, kaip akiniams nuo saulės, piniginei ar mobiliajam telefonui. Papildomai galima užsisakyti  dėtuves po vairuotojo ir keleivio sėdynėmis.

 „FlexRail“ sistema centrinėje konsolėje, buvo dar labiau išplėsta. Prie viršutinio bėgelio pritvirtintas porankis, kurį atidarius pasiekiamos dvi patogios daiktadėžės, pvz. kompaktiniams diskams susidėti. Po šiuo porankiu  randasi kitas skyrius su dvejais puodukų laikikliais. Žemiausiame lygmenyje, po porankiu ir puodukų laikikliais, yra gili daiktadėžė, skirta asmeniniams daiktams pasidėti. Ši daiktadėžė yra visai šalia AUX ir USB jungčių bei 12 V rozetės, tad tai ideali vieta MP3 grotuvui ar nešiojamai navigacijai laikyti. Visi šie daiktai saugiai paslėpti nuo praeivių akių.

 

Erdvi bagažinė: iki 1860 l tūrio, išmanus „FlexOrganizer“ paketas

Penkių sėdimų vietų „Zafira Tourer“ turi 710 l bagažinę – net 65 litrais daugiau nei antros kartos „Zafira“ modelyje. 1860 l (40 litrų daugiau nei pirmtake) tūris gaunamas nulenkus visas tris sėdynes antroje eilėje.

Su „FlexOrganizer“ paketu, tvarką palaikyti yra išties paprasta. Šį paketą sudaro bagažo tinklas su dviem laikančiais strypais, papildomas mažesnis bagažo tinklas, adapteriai ir bėgiai pritaisyti bagažinės šonuose. Šie transportavimo ir laikymo elementai leidžia klientui suskirstyti bagažo skyrių pagal individualius poreikius. Vežamus daiktus galima pritvirtinti ir keturiomis tvirtinimo kilpomis. Bagažo skyriaus uždangalas puikiai telpa už trečios eilės sėdynių – ten jį galima laikyti kai šis nenaudojamas.

 

Atnaujintas „FlexFix“ dviračių laikiklis: gabena iki 4 dviračių

    

 Antros kartos pilnai integruota dviračių gabenimo „FlexFix“ sistema debiutuos naujajame „Zafira Tourer“ modelyje. Kaip ir pirmtakas, antros kartos „FlexFix“ sistema yra paruošiama per kelias sekundes ir yra beveik nematoma, kai nenaudojama, nes yra integruota į galinį bamperį. Kaip ir kitoms „Flex“ sistemoms, taip ir šiai, prioritetas buvo toks, jog nereikėtų papildomų įrankių šioms sistemoms valdyti.

„FlexFix“ sistema, kuri jau greit debiutuos ir „Astra Sports Tourer“ automobilyje, gali gabenti du dviračius, kai vieno svoris gali siekti iki 30 kg (20 kg ankstesniame modelyje). Pristatoma dar viena naujovė – adapteris, kuris montuojamas ant dviračių laikiklio ir kuris gali gabenti dar du papildomus dviračius, sveriančius po 20 kg.

 

Naujos kartos „FlexFix“ dviračių laikiklį galima pakelti ar nuleisti bei užfiksuoti tokiu kampu, kad būtų galima atidaryti bagažinę.

 

Panoraminis priekinis stiklas ir stoglangis: puikus vaizdas visiems keleiviams

Dar vienas „Zafira Tourer“ akcentas – lengvo kupolo formos panoraminis priekinis stiklas, tad į saloną patenka daugiau šviesos. Šis „Opel“ užpatentuotas, išmanus pasirinkimas  debiutavo 2006 m. serijinės gamybos „Astra GTC“ modelyje, o nuo šiol tokie stiklai montuojama ir į naujos kartos vienatūrius.

     

Panoraminis stoglangis tęsiasi nuo priekinio stiklo iki pat automobilio galo, dėl ko gale sėdintiems keleiviams tampa jaukiau ir vizualiai erdviau. Lyginant su tipiniais priekiniais stiklais ir stoglangiais, čia niekas neužstoja vaizdo, tad tiek automobilio vairuotojas, tiek visi keleiviai, gali mėgautis nepriekaištingu vaizdu, lyg iš sklandytuvo kabinos. Panoraminis priekinis stiklas ir stoglangis yra padengti specialia, šilumą absorbuojančia plėvele. Stiklas patamsėja šviečiant saulei, tad jos spinduliai nevargina keleivių, viduje visuomet malonu ir patogu. Tamsinti galiniai stiklai, apsaugantys nuo saulės spindulių, taip pat padeda neprikaisti salono vidui. 

 

 

Prisitaikanti „FlexRide“ važiuoklės sistema didina vairavimo komfortą ir saugumą

„Zafira Tourer“ mechatroninė važiuoklė buvo sukurta siekiant keliaujantiems suteikti išskirtinį patogumą ir saugumą. Lyginant su ankstesne karta, naujojo modelio ratų bazė ir tarpvėžės iš esmės padidino važiavimo komfortą bei dinaminį stabilumą: ratų bazė dabar yra 2.760 mm (+ 57 mm), tuo tarpu priekinė tarpvėžė – 1.586 mm (+ 96 mm), o galinė – 1,588 mm (+ 78 mm).

„Zafira Tourer“ turi „Insignia" priekinę ašį su izoliuotu porėmiu ir „McPherson“ statramsčiu. Tuo tarpu šio modelio galinės ašies išdėstymas vienatūrių segmente yra unikalus. Taip pat kaip ir „Astra“ modelyje, ją sudaro sudėtinė alkūninė ašis su mechanine Vato svirtimi. Svarbiausia šios sistemos nauda yra ta, kad neleidžiamas joks šoninis ašies judesys, automobilis važiuoja tolygiau ir yra tiksliau valdomas. Be to, ji lengvesnė ir kompaktiškesnė nei daugiasvirtė ašis, kuri nepaliktų pakankamai vietos integruotam dviračių laikikliui „FlexFix".

Vis dar retenybė vienatūriuose automobiliuose – nuolat prie esamų kelio sąlygų ir vairavimo stiliaus prisitaikanti važiuoklės kontrolės sistema „FlexRide“. Ji važiuojantiems „Zafira Tourer“ leidžia vairuoti dinamiškiau, didina stabilumą ir tuo pačiu – saugumą. Naudojant „FlexRide“ galima rinktis vieną iš trijų darbo režimų: subalansuotą standartinį  „Standard“, komfortabilų „Tour“ ir aktyvųjį stilių „Sport“. 

 

Didesnis saugumas pažangių pagalbinių sistemų dėka

Nauja sistema „Opel“ automobiliuose – radaro principu veikianti „Adaptive Cruise Control" (ACC) su „Collision Mitigating Braking“ (CMB) nuolat stebi atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio. Kai sistema nustato, jog yra peržengta saugaus atstumo riba, elektronika automatiškai sumažina automobilio greitį arba, esant kraštutiniams atvejams, kad būtų išvengta susidūrimo, įjungia avarinį stabdymą.

 

„Zafira Tourer“ modelyje debiutuos antrosios kartos „Opel Eye“ priekinė kamera. Ji ir toliau sėkmingai perspės vairuotoją apie netyčinį nukrypimą iš eismo juostos, bet jos kelio ženklų skaitymo ir vairuotojo informavimo sugebėjimai patobulinti šiomis funkcijomis: vizualiai informuos vairuotoja apie atstumą iki priekyje esančios transporto priemonės; įspės vairuotoją tiek vizualiais, tiek garsiniais signalais apie neišvengiamą susidūrimą su priekyje esančia transporto priemone; „Intelligent Light Ranging“ sistema (ILR) prideda naują funkciją „Bi-Xenon“ trečiosios kartos posūkio kryptimi pasisukantiems žibintams  „AFL+“. Dabar devynios apšvietimo funkcijos automatiškai keisis, prisitaikydamos prie kelio dangos ir važiavimo sąlygų, neleis apakinti priešpriešiais važiuojančių vairuotojų.

 

„Zafira Tourer“ modelyje taip pat debiutuos dar keletas modernių pagalbinių sistemų. „Side Blind Spot Alert“ (ABSA) įspės vairuotoją apie galimą susidūrimą persirikiuojant iš vienos kelio juostos į kitą. Siekiant palengvinti automobilio statymą, jame įmontuota „Advanced Park Assist“ (APA) padės vairuotojui ne tik rasti automobilio stovėjimui tinkamą vietą, bet ir į ją pastatyti transporto priemonę; tuo tarpu galinio vaizdo kamera net ir automobilio statymą itin mažoje erdvėje, padarys labai lengvu manevru.

 

Siūlomi efektyvūs dyzeliniai arba benzininiai varikliai

 „Opel Zafira Tourer“ modelį bus galima rinktis su vienu iš trijų 2.0 CDTI  turbodyzelių variklių, pažįstamų iš „Astra“ ir „Insignia“ modelių. Tai 81 kW/110 AG ir 96 kW/130 AG galios varikliai bei patobulintas 121 kW/165 AG agregatas. Benzininių variklių asortimentą sudaro du mažesnio darbinio tūrio, degalus taupantys varikliai su turbinomis – 1.4 ECOTEC, 88 kW/120 AG arba 103 kW/140 AG galios. Galima rinktis automobilį su šešių laipsnių pavarų mechanine arba automatine pavarų dėže.

Naujoji „Opel“ degalus padedanti taupyti (ypač stovint mieste kamščiuose) „Start/Stop“ įranga yra siūloma automobiliams su turbininiais 1.4 l benzininiais varikliais ir su  2.0 CDTI turbodyzeliais (kai kuriose šalyse automobiliams su 85 kW/115 AG ir 103 kW/140 AG, 1,8 l varikliais, turinčiais 5 laipsnių mechanines pavarų dėžes). Esant „Start/Stop" įrangai, variklis išsijungia automatiškai, kai vairuotojas įjungia neutralią pavarų dėžės padėtį, atleidžią sankabos pedalą, o variklio apsukų rodyklė nukrypsta  į specialią „Autostop“ poziciją. Judant mažu atstumu, pvz. kamštyje, vairuotojas gali mygtuko pagalba išjungti „Start/Stop" sistemą pasirinkęs „eco“ funkciją. 

 

 

Kontaktai:
Laisvės pr. 43b, Vilnius
Salonas+37052161076
+37052427799
Servisas+37052460568
Autodalys:
+37052332207
Darbo laikas:
I - V : 7:30- 19:00
VI: 9:00-15:00
Opel. Wir Leben Autos.